Megrendelés és fizetés




Kedves Látogatóink, leendő Megrendelőink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket az általunk gyártott egyedi népi bútorok megrendelésével kapcsolatos lépésekről. A levelezést illetve az esetlegesen megvalósult helyszíni felmérést követően elkészítjük árajánlatunkat, melyet e-mailen vagy akár a személyes egyeztetésen közösen kimunkálva tudunk véglegesíteni. Amennyiben az árajánlat elfgogadásra kerül, minden esetben írásos Megrendelés visszaigazolást vagy Szerződés tervezetet küldünk véleményezésre Önöknek. A véleményezés eredménye lehet elfogadó, vagy kiegészítő illetve módosító is . Ez azt jelenti, hogy a Megrendelés visszaigazolásban illetve Szerződés tervezetben megfogalmazunk minden a bútorra vonatkozó műszaki és esztétikai jellemzőt, mennyiségeket, gyártási határidőt, szállítás és helyszíni szereléssel kapcsolatos helyszínt és időpontot valamint a gyártási is és egyéb költségek pontos összegét.
Abban az esetben ha a Megrendelés visszaigazolás vagy a Szerződés tervezet elfogadása megtörtént, az mindkét fél részéről dátumozott aláírásra kerül.

A Megrendelésben vagy Szerződésben szereplő költségek megfizetélse minden egyes esetben két időpontban és két módozatban történik. A Megrendelés vagy Szerződés aláírásakor a teljes összeg 50% - t kell megfizetni, banki átutalással előlegszámla ellenében. A második 50% -t pedig a bútorok átadás-átvételekor az átadás-átvétel helyszínén kell maradéktalanul, készpénzben megfizetni, végszámla ellenében. Ezen fizetési feltételek alól kizárólag a Gyártó írásos nyilatkozata adhat felmentést vagy engedélyezhet módosított fizetési megoldást. Bízunk abban, hogy Cégünk által gyakorolt kötött-adminisztratív megoldások és a pontosan megfogalmazott szabályok mindkét fél érdekeit egyformán és pozitívan szolgálják.